Mindenki ezt a török romantikus filmet nézi éppen a Netflixen

Fotó: Netflix / Youtube / index.hu

Nagyon úgy fest, hogy a magyar nézők a Netflixen is szívesen néznek török filmeket és sorozatokat, nem csak az RTL-en, meg a TV2-n. Azt követően, hogy nézettségi siker volt az online videótáron az – egyébként élvezhetőre sikerült – Éjfél a Pera Palace Hotelben, megint a napi top10-es lista elejére verekedte magát egy új török produkció. A Jó kezekben (In Good Hands) a cikk írásának pillanatában a legnézettebb Netflix-film Magyarországon. Egy olyan szívfacsarónak szánt melodrámáról van szó, ami könnyen felkelti az ember érdeklődését, így ebből a szempontból is érthető a dolog.

A történet kiindulópontja nem megszokott, a főszereplő egy Melisa nevű egyedülálló anyuka, aki váratlanul azzal szembesül, hogy már csak öt hónapja van hátra. A készítők nem magyarázzák túl a dolgot, és Asli Enver karaktere is meglepően könnyen túllép azon a tényen, hogy meg fog halni. Inkább a fiára koncentrál, próbálja mosolyogva folytatni, amíg lehet és igyekszik biztosítani, hogy a későbbiekben jó kezekben legyen a 6 éves kisfiú.

kkor pattan ki Melisa barátnője, Fatos (Ezgi Senler) fejéből az őrült gondolat, hogy talán egy romantikus kapcsolat megoldhatja a főhősnő minden gondját. Így kerül képbe a sokak által a Végtelen szerelemből ismert, Firatot játszó Kaan Urgancioglu. Firat tipikus agglegény, aki nagy kanállal habzsolja az életet, a gyerekeket pedig ki nem állhatja, pont ezért meglepő, hogy mennyire közel kerül Melisáékhoz.

A Jó kezekben kettejük kapcsolatát dolgozza fel, és bár Asli Enver és Kaan Urgancioglu is mindent megtesznek azért, hogy elbűvöljenek minket a képernyő előtt, valahogy ez mégse jön össze. A film a nagy fordulatáig túl klisés és kiszámítható, ráadásul a befejezésben sincsen semmi katartikus.

MINTHA EGY 200 EPIZÓDOS SOROZATNAK LÁTTUK VOLNA A PILOTJÁT, FOLYTATÁS PEDIG SOHA NEM JÖN MAJD BELŐLE.

Azt aláírjuk, hogy ritkán látni olyan romantikus filmet, ahol bele mernek állni az elmúlás kérdésébe, főleg, ha popcornfilmről van szó. Az írók, és a rendező, Ketche azonban nem végeznek alapos munkát, és egyszerűen képtelenek arra, hogy értelmesen kifejtsék a haldokló anya történetét. A főszereplők többnyire papírmasékhoz hasonlítanak, egyedül a gyerekszereplő, a Cant alakító Mert Ege Ak az, aki valamelyest kiemelkedik a középszerűségből.

Folytatás

Forrás: index.hu


LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here