Mostanság, különösen a közösségi médiában, egyre több olyan fiatal férfit látni, akik követik az új stílust. Persze ízlések és pofonok, de nincs mit tenni, ez az új divat.
A trend része a titokzoknival hordott cipő, hogy a dús szőrzetű boka kilátszódjon, valamint a szűk fazonú nadrág és a testhezálló zakó. A feszes inghez karcsúsított mellény dukál, ami egy Szulejmán-stílusú hipszter szakállal kiegészítve még népszerűbbé teszi a viselőjét. Az új divat hódolói még pénteken is titokzokniban járnak, majd óvatosan tipegnek be a pénteki imára, attól félve, hogy elhagyják az aprócska ruhadarabot.
A „testvérem” és a „menő vagy” kifejezések ezekben a körökben elfogadottak, előszeretettel használják őket. Másik közös tulajdonságuk, hogy ragaszkodnak a Passat kocsikhoz.
Anatólia kulturális sokszínűsége ölt testet a stílusukban, ők nem olyanok, mint az átlagember. A nyugat modernizmusa az anatóliai kultúra örökségével keveredik, és ezt egyfajta társadalmi üzenetként közvetítik. A gondolkodásmódjuk ugyan már belépett az Európai Unióba, de a szívük Çorumban, Anatóliában maradt. A divatnak megfelelően akarnak öltözködni, viszont ragaszkodnak a hagyományos patriarchális magatartáshoz is, aminek eredménye ez a rendkívül abszurd stílus.
A trend része még a vízipipa és ha olyan helyre mennek, a megfelelő úszónadrág is. A galériatulajdonosok és a kávézók, vízipipázók üzemeltetői már felismerték az új divatban rejlő lehetőségeket.
Életfilozófiájuk, hogy nem kell stresszelni semmin, minden jó úgy, ahogy van. Ezzel a mottójukkal pedig könnyen alakítanak ki új kapcsolatot a hasonlóan gondolkodó fiatalokkal.
A hanghordozásuk többnyire azonos, például a testvérem szót mindig ugyanúgy ejtik ki. A fekete-tengeri zene szintén nagyon kedvelt a köreikben. Ezek a fiatalok jól értenek az olvasó használatához, és naponta akár 12 pohár teát is megisznak…
Forrás: Ekşi Şeyler
Fordította: Szebényi Erzsébet – Türkinfo
Tökéletes