A Földközi-tenger térségében a családosok itt találják meg legjobb minőségű szolgáltatást a legkedvezőbb áron.
„A kedvezőbb árú, de magas színvonalú szolgáltatást kereső utasoknak azt szoktam javasolni, érdemes olyan országot választani, ahol a helyi pénznem nem euró. Egy hotelnek az árait nagyban befolyásolják az alkalmazottak fizetései, ebben az esetben az a kedvezőbb, ha az alkalmazottakat nem euróban kell fizetni. Például ezért is a török ajánlatok a legjobbak piacon” –nyilatkozta lapunknak Kónya Ádám, az Euro Travel International Andrássy úti irodájának vezetője.
– Visszatért a magyarok utazási kedve a koronavírus-járvány után?
– Egyértelműen! A tavaszi előfoglalási időszak minden várakozást felülmúlt, már-már a 2019-es számokat láthattuk visszaköszönni. Már májusban bőven voltak olyan nyári időpontok, amelyekre a hónap végére már telítődött mindenkinek a szabad charterkapacitása. Ez leginkább a török Riviérára volt jellemző. Továbbá a klasszikus nyaralóprogramokat keresők mellett igencsak erőteljesen növekedett az incentive, vagyis üzleti turizmus is. A cégek is egyre többet foglaltak, és nem csak a munka miatti utazások jelentek meg, hanem újra jutalomutakat is szerveztek a nagyobb cégek az alkalmazottaiknak.
– Antalya és Alanya a magyarok kedvenc úti célja?
– Hazánkban a best seller még mindig Törökország. A Földközi-tenger térségében a családosok itt találják meg legjobb minőségű szolgáltatást a legkedvezőbb áron.
– Melyik hónap volt eddig a legerősebb ebben az évben?
– A turizmusban a legfontosabb mérőszám a teljesült utazás. Igazából ezt érdemes említeni, mert egy foglalást az indulás napjáig akár ezerszer is lehet módosítani és akár lemondani is. A legtöbb teljesült utunk júliusban volt. Az augusztus is szépen alakul, de valószínűleg nem közelíti meg a júliusi számokat.
Forrás: www.magyarhirlap.hu