Felfüggesztettek két Erdogant bíráló műsort Törökországban

A török elnök üzent is az egyik őt bíráló műsorvezetőnek.

A török médiafelügyelet (RTUK) felfüggesztett két televíziós műsort, mert bírálták Recep Tayyip Erdogan elnököt – jelentette a Hürriyet című török napilap csütörtökön.

A kormánykritikus Halk TV egyik beszélgetős műsorának öt adása marad el, a Fox TV hírműsora pedig 3 napos felfüggesztést kapott – írja a Hürriyet az RTUK szerdai döntésére hivatkozva. A műsorszolgáltatók pénzbírságot is kaptak.

A Fox TV egyik műsorvezetője, Fatih Portokal december elején tette szóvá az ellenzékre nehezedő nyomást, és azt mondta, az emberek már békésen sem mernek tiltakozni a földgáz árának emelkedése miatt. Megkérdezte azt is, vajon hány ember merne emiatt akár az utcára is kimenni.

Folytatás >>>

Forrás: hvg.hu


LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here