Az isztambuli Nagy Bazár globális kampányt indít, hogy segítsen Törökország turisztikai visszaesésén

bazarAz isztambuli történelmi Nagy Bazár vezetői testülete globális promóciós kampányra készül, melynek során világszerte továbbnövelnék az 555 éves turisztikai helyszín ismertséget, amely így még több turistát vonzana  – árulta el a testület vezetője, Ahmet Kökler.

A Nagy Bazár a történelem során fő kereskedelmi központ volt, ma pedig kiemelkedő turisztikai látványosságként ismert, ahol évente körülbelül 90 millió ember fordul meg” – mondta Kökler.

A Nagy Bazár menedzsmentje továbbra is fejleszti reklámtevékenységét, hogy növelje versenyképességi mutatóit. A Nagy Bazár már világmárka, de a menedzsment arra törekszik, hogy ezen márka hírét még tovább terjessze és  példaértékű kulturális, kereskedelmi, történelmi és turisztikai központtá tegye.

Ez a lépés szükségessé vált, hiszen ebben az évben a politikai instabilitás és sorozatos terrortámadások következtében Törökország turisztikai statisztikai mutatói drasztikusan visszaestek.

Kökler megjegyezte, hogy a testület az internet és a közösségi média segítségével megpróbálja reklámozni a Nagy Bazárban még megtalálható, de kihalófélben lévő szakmákat.

A kampány keretén belül már előkészítettek egy átfogó arculatot, egy logót és egy nemzetközi útmutatási módszert, valamint minden egyéb technikai lehetőséget be fognak vetni, hogy még kényelmesebbé és biztonságosabbá tegyék a bazárt a látogatók számára.

Az előző évekhez hasonlítva a turizmusból származó jövedelmünk csökkent a mostani év során. De eltökéltek vagyunk, hogy ismételten fellendítsük a számokat. A célunk, hogy még több turistát tudjunk a bazárba vonzani és hogy a promóciós kampányon keresztül megduplázzuk az üzleti volument” – mondta Kökler. Továbbá hozzátette, hogy a bazárnak eddig sem voltak biztonsági problémái.

Forrás: hurriyetdailynews.com

Fordította: Lantos Ágota – Türkinfo

 

 


LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here