Miért égett porrá a török BKV-busz?

Három nap alatt két, alig másfél éves Karsan midibusz is kigyulladt a fővárosban. Az első esetnél a sofőr megfékezte a lángokat, de a másodiknál már sem a vezető, sem a tűzoltó-berendezés nem segített. A buszt le kellett selejtezni, annyira összeégett.
A BKV a rossz állapotú Ikarus 405-ösök cseréjét hosszú idő után, 2015 novemberében kezdte el. Ekkor állt forgalomba 16 darab török gyártású Karsan Atak midibusz a Budai Várban. A nyolc méter hosszú busz mozgatásáról 4,5 literes, 186 lóerős, Euro VI-os Fiat Powertrain (FPT) motor gondoskodik. A midibuszokat európai uniós támogatásból vásárolta a BKV, az összes buszt felszerelték Fogmaker típusú tűzoltó-berendezéssel. A Karsanok az elmúlt másfél évben különösebb meghibásodás nélkül tették a dolgukat.
Totalcar

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here